26 de desembre del 2011

Flocs de neu


Aquesta recepta és del blog Film&Food

INGREDIENTS
  • 5 clares d'ou
  • 340gr de sucre en pols (no glaç, triturat a casa)
  • essència de vainilla
PROCEDIMENT

  • Dibuixem un floc de neu en un paper. 
  • Posem les clares a muntar. Quan comencin a pujar de volum, anem afegint el sucre triturat poc a poc i batem fins que es munti del tot. 
  • Posem el merengue en una mànega pastissera. 
  • Posem un paper de forn en una safata i sota el paper amb el dibuix del floc de neu. Com el paper de forn deixarà veure el paper de sota que té el dibuix del floc
  • Només ens quedarà agafar la màniga pastissera i calcar el dibuix amb el merengue.
  • Un cop fet, desplacem la merenga del costat i fem un altre floc, i així successivament . 
  • El posem al forn a 120 º C uns 15 minuts o quan comencin a daurar-se


Bon profit!

2 comentaris:

  1. Aloma esta receta es tan bonita que da pena comérsela;enhorabuena guapa! Por cierto me voy a poner a rebuscar entre las cosillas de tu blog porque mi hijo me ha pedido que le haga un bizcocho con chocolate , y no se me ocurre profesora mejor que tú para inspirarme;así que allá voy...

    ResponElimina
  2. Gracias por tu comentario!!!y por las alabanzas!
    Espero que encuentres lo que buscas en mi blog...

    saludos!

    ResponElimina